Są to materiały dla lekarzy, fizjoterapeutów oraz menadżerów placówek medycznych. Pomagają budować renomę gabinetu i markę osobistą specjalisty medycznego wśród pacjentów
Jest to e-book, który podsumowuje 12 lat moich doświadczeń w pracy we własnym prywatnym gabinecie jako specjalista laryngolog.
Praktyczne wskazówki dotyczą sposobu kontaktu z Pacjentem przed wizytą, w jej trakcie i po niej, żeby zbudować z nim trwałą relację opartą na wzajemnym zaufaniu. Dzięki zdobytemu zaufaniu pacjent akceptuje twoją diagnozę i stosuje się do zaleceń dalszej diagnostyki i leczenia. Chętnie zgłasza się na wizytę kontrolną w ustalonym terminie. Po zakończeniu wizyty chętnie opowiada o niej rodzinie i znajomym, a oni zgłaszają się do ciebie, kiedy zajdzie taka potrzeba. Kolejna rzecz, nie mniej ważna — wyraża pozytywną opinię o wizycie w internecie — portalach z opiniami pacjentów, mapach Google, swoich mediach społecznościowych i innych. Od tej pory sam staje się twoim najlepszym ambasadorem dla kolejnych pacjentów.
149.00 złOriginal price was: 149.00 zł.99.00 złCurrent price is: 99.00 zł.
45 stron, ponad 50 ilustracji krótki, praktyczny przewodnik krok po kroku — sama niezbędna treść, bez niesprawdzonych teorii i akademickich rozważań
Zapraszam Cię na krótką, ale intensywną przygodę – pokażę Ci krok po kroku, jak połączyć twój gabinet z profilem Google Moja Firma (15 minut) oraz jak wykorzystać dostępne, bezpłatne opcje profilu, żeby twój gabinet zajął całą pierwszą stronę wyszukiwarki Google.
Google oferuje aplikacje, które możesz wykorzystać do ułatwienia pacjentom dostępu do Twojego gabinetu. Wszystkie, poza systemem reklamowym Google ADS, są bezpłatne. Ze wszystkich usług oferowanych przez Google, Google Moja Firma przyniesie największe korzyści finansowe dla Twojego gabinetu, który jest przecież firmą lokalną.
Zawroty głowy — dlaczego kręci mi się w głowie? Poradnik samodiagnozy — Krzysztof Łasiński, Rafał Chmielewski
45 stron, 12 typowych rodzajów zawrotów głowy wg częstości ich występowania
Wyjątkowy e-book na temat pierwszej pomocy w napadzie zawrotów głowy.
Takiej pozycji na rynku jeszcze nie ma.
Dlaczego ten e-book jest tak wyjątkowy:
1. Tylko praktyczne aspekty zawrotów głowy, bez rozważań teoretycznych
2. Krótka forma — łatwo można znaleźć przykład zawrotów zbliżony do tego, który Ci się przytrafił.
3. Przypadki zawrotów przedstawione są skrótowo, od najczęstszych, przez mniej częste — warto czytać po kolei, aż znajdzie się w opisie odpowiadający swojej sytuacji.
4. Każdy przypadek na końcu zawiera prostą tabelę, która podsumowuje najważniejsze dolegliwości, objawy i czynniki łagodzące i nasilające stan chorego oraz przewidywane leczenie i rokowanie.
5. Pusta tabela „do wydruku” i uzupełnienia swoich objawów. Na jej podstawie Twój lekarz (rodzinny, neurolog, czy laryngolog) znacznie łatwiej skieruje Cię na właściwe badania i konsultacje oraz postawi diagnozę. Ta jest z kolei warunkiem zaplanowania skutecznego leczenia i rehabilitacji.
E-book jest tak złożony, że można go wygodnie używać po wydruku oraz w postaci elektronicznej na komputerze i telefonie. Linki w spisie treści do poszczególnych przypadków są klikalne i przenoszą od razu we właściwe miejsce w podręczniku.
E-book ułożony jest wg 12 typowych przypadków danego rodzaju zawrotów, od najczęściej występujących.
1. Czytaj po kolei aż odnajdziesz przypadek pasujący do Twoich objawów
2. Wpisz swoje objawy do pustej tabeli załączonej w treści
3. Pokaż wypełnioną tabelę swojemu lekarzowi i poproś o dalsze pokierowania diagnostyką i leczeniem
Zapraszamy do lektury i życzymy szybkiego odzyskania pełni zdrowia — Autorzy, Krzysztof Łasiński i Rafał Chmielewski