Jest to e-book, który podsumowuje 12 lat moich doświadczeń w pracy we własnym prywatnym gabinecie jako specjalista laryngolog.
Praktyczne wskazówki dotyczą sposobu kontaktu z Pacjentem przed wizytą, w jej trakcie i po niej, żeby zbudować z nim trwałą relację opartą na wzajemnym zaufaniu. Dzięki zdobytemu zaufaniu pacjent akceptuje twoją diagnozę i stosuje się do zaleceń dalszej diagnostyki i leczenia. Chętnie zgłasza się na wizytę kontrolną w ustalonym terminie. Po zakończeniu wizyty chętnie opowiada o niej rodzinie i znajomym, a oni zgłaszają się do ciebie, kiedy zajdzie taka potrzeba. Kolejna rzecz, nie mniej ważna — wyraża pozytywną opinię o wizycie w internecie — portalach z opiniami pacjentów, mapach Google, swoich mediach społecznościowych i innych. Od tej pory sam staje się twoim najlepszym ambasadorem dla kolejnych pacjentów.
Twoje dziecko chrapie i nie wiesz, do jakiego specjalisty udać się po pomoc — schemat dla rodziców z rozpisanymi rolami laryngologa, ortodonty, alergologa i logopedy
schemat opracowany na podstawie webinaru zarejestrowanego 1 października 2021
Schemat blokowy postępowania z chrapiącym dzieckiem opracowany wspólnie z laryngologiem dziecięcym dr Magdaleną Tomaszewską oraz logopedą mgr Moniką Cydejko.
Możesz palcem po schemacie prześledzić całą ścieżkę diagnostyki chrapiącego dziecka. Najpierw bada zawsze laryngolog. Jakie badania musi i jakie może wykonać? Do jakiego specjalisty skieruje twoje dziecko — ortodonty, alergologa czy logopedy? Co może i co powinni zrobić Ci specjaliści, żeby pomóc twojemu „chrapaczowi”, żeby zdrowo się rozwijał?
Odpowiedzi na te pytania w opracowanym schemacie blokowym. Zapraszam do lektury. Rafał Chmielewski
Dwoje doświadczonych laryngologów odpowiada na 31 najciekawszych pytań dotyczących leczenia chorób głowy i szyi zadanych przez widzów kanału „Twój laryngolog Rafał Chmielewski”
E-book z odpowiedziami na pytania z webinaru zarejestrowanego 13 stycznia 2021