Wyświetlanie jednego wyniku

  • 21 wskazówek jak dbać o swoich Pacjentów

    21 Wskazówek jak dbać o swoich Pacjentów – e-book

    0.00 

    21 Wskazówek jak dbać o swoich Pacjentów

    Jest to e-book, który podsumowuje 12 lat moich doświadczeń w pracy we własnym prywatnym gabinecie jako specjalista laryngolog.
    Praktyczne wskazówki dotyczą sposobu kontaktu z Pacjentem przed wizytą, w jej trakcie i po niej, żeby zbudować z nim trwałą relację opartą na wzajemnym zaufaniu. Dzięki zdobytemu zaufaniu pacjent akceptuje twoją diagnozę i stosuje się do zaleceń dalszej diagnostyki i leczenia. Chętnie zgłasza się na wizytę kontrolną w ustalonym terminie. Po zakończeniu wizyty chętnie opowiada o niej rodzinie i znajomym, a oni zgłaszają się do ciebie, kiedy zajdzie taka potrzeba. Kolejna rzecz, nie mniej ważna — wyraża pozytywną opinię o wizycie w internecie — portalach z opiniami pacjentów, mapach Google, swoich mediach społecznościowych i innych. Od tej pory sam staje się twoim najlepszym ambasadorem dla kolejnych pacjentów.